09:42 - March 1st, 2016

Slechte mobiele ervaring? 33 procent haakt af

Mobiele ervaring is belangrijk. Zo belangrijk zelfs dat maar liefst 33 procent van de consumenten nooit meer iets van een merk wil kopen als de mobiele ervaring slecht was. Is de ervaring goed? Dan gelooft 76 procent dat het absoluut bijdraagt aan hun merkloyaliteit.

Dit blijkt uit internationaal onderzoek van Sitecore onder 4.500 consumenten in elf landen, uitgevoerd in samenwerking met Vanson Bourne.

Doordachte mob...

Lees Meer
09:34 - March 1st, 2016

Webwinkeltrends voor 2016: snelle levering en pop-ups

De e-commerce is een jonge en dynamische sector die enorm snel groeit. Dat betekent ook dat er constant vernieuwingen zijn om de gunsten van de klant te winnen. Dergelijke trends komen vaak overwaaien uit Groot-Brittannië en de Verenigde Staten. Die trends zijn niet onmisbaar voor uw webwinkel, maar zorgen er wel voor dat u voorop loopt en u zich onderscheidt van uw concurrenten.

Het is belangrijk om al uw zaken op orde t...

Lees Meer
09:29 - March 1st, 2016

Kansen voor uw webwinkel: Nederlanders steeds meer en steeds langer op internet

Nederlanders zijn steeds vaker online en blijven ook steeds langer op het internet actief. Gemiddeld zitten mensen twee uur op het internet, vooral jongeren zijn lang aanwezig op het net. Dat blijkt uit het jaarlijkse onderzoek Media Standaard Survey.

Inmiddels heeft 95% van de Nederlanders thuis toegang tot het internet. Op het werk heeft bijna de helft beschikking over het internet. Ruim de hel...

Lees Meer
10:52 - February 25th, 2016

Shoppers besteden dit jaar 8,2 miljard euro online

Nederlandse shoppers besteden dit jaar 8,2 miljard euro online, waarvan een kwart via tablet en smartphone
? E-tailers in Nederland zien naar verwachting in 2016 hun omzet stijgen met 16,5%
? Nederlanders verwachten dit jaar 2,03 miljard euro via mobiele apparaten te besteden; een stijging van 57,4% ten opzichte van 1,29 miljard euro in 2015
? In 2015 heeft 38% van de Nederlandse online shoppers minstens één aankoop via ...

Lees Meer